Algemeen

+ Wie is Zoluko?

Voor iedereen die gezonder wilt leven is Zoluko de specialist in thuis sporten. Onze producten bieden de oplossing om jouw lichaam te leren kennen, je spieren te versterken en je uithoudingsvermogen te vergroten zonder dat je een sportschool hoeft te bezoeken. Je traint waar en wanneer het jou uit komt.

+ Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt op twee manieren contact met ons opnemen: Je kunt een e-mail sturen naar info@zoluko.nl of een bericht sturen via ons contactformulier.

Bestellen en betalen

+ Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen is bij ons erg eenvoudig. Volg de stappen op de productpagina en voeg het product toe aan je winkelwagen. Klik vervolgens op 'Veilig afrekenen', vul je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, Bancontact, Paypal, Creditcard of Apple Pay.

+ Is het veilig?

Uiteraard! Alle bestellingen op Zoluko lopen via een beveiligde betaalomgeving, dankzij onze webshop provider Shopify. Doorgaans worden alle bestellingen binnen 1-2 werkdagen geleverd. Al duizenden klanten gingen je voor.

+ Ik woon in het buitenland; kan ik bij jullie bestellen?

Momenteel kunnen alleen Nederlandse en Belgische klanten bij ons bestellen. Ben jij woonachtig in een ander land, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

+ Kan ik mijn bestelling annuleren?

Uiteraard! Neem contact met op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@zoluko.nl.

+ Hoe kan ik betalen?

Om het onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken bieden wij diverse betaalmogelijkheden aan. Het is mogelijk om veilig te betalen met iDeal, Bancontact, PayPal, Creditcard of Klarna.

+ Wat zijn de kosten voor een betaling?

 Betalen is bij ons gratis. De kosten nemen wij voor onze rekening.

Verzenden 

+ Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening. Iedere bestelling in Nederland en België leveren wij geheel gratis. Zo kom je dus nooit voor onverwachte extra kosten te staan.

+ Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd bedraagt altijd 1-2 werkdagen, tenzij anders gecommuniceerd wordt op de productpagina. 

+ Kan ik mijn bestelling op mijn werk laten bezorgen?

Tijdens het betalen van je bestelling kun je aangeven op welk adres jij wilt dat het pakket bezorgd wordt. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.

+ Waar vind ik mijn Track & Trace-code?

De Track & Trace-code van je bestelling wordt per per e-mail verzonden. In de mail vind je alle informatie omtrent het traceren van je bestelling.

+ De Track & Trace-code geeft geen informatie aan; hoe kan dit?

Een bestelling is te traceren vanaf het moment dat je pakketje is aangemeld bij het postorderbedrijf. Soms zit hier een kleine vertraging in. Probeer het later opnieuw. Bij vragen kan je een e-mail sturen naar info@zoluko.nl of een bericht sturen via ons contactformulier.

+ De verwachte levertijd is voorbij; waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Heb je 1 dag na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

+ Ik mis een (aantal) product(en) bij m’n bestelling; hoe kan dat?

Het kan zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 1 werkdag. Onze excuses voor het ongemak.

Retourneren

+ Ik ben niet tevreden met mijn bestelling; kan ik deze retourneren?

Dit is uiteraard mogelijk! Producten kunnen worden teruggestuurd binnen 14 dagen na ontvangst. Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Wanneer je een bestelling retourneert betaal je zelf de retourkosten. Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag van ons terug. Meld het ons graag even van tevoren als je een retourzending doet. Dit kan via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@zoluko.nl.

+ Ik heb een defect of verkeerd product ontvangen; wat nu?

Allereerst natuurlijk onze excuses. Je kunt het beste direct een retouraanvraag doen door contact met ons op te nemen. Dit kan via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@zoluko.nl. Je aanvraag wordt binnen 48 uur in behandeling genomen en wordt naar volle 100% tevredenheid opgelost.

+ Waar moet ik op letten bij een retourzending?

Let er bij ’t retourneren in ieder geval goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product is beschadigd doordat het niet goed verpakt is. Zorg dat het product in gehele originele verpakking retour gestuurd wordt.