Verzenden & Retourneren
Verzendkosten
Bij Zoluko nemen wij de verzendkosten voor eigen rekening, waardoor we al onze klanten de service van gratis verzending kunnen bieden. Al onze producten worden 100% gratis bij jou afgeleverd; er is geen minimale bestelwaarde nodig.
Gratis verzending geldt overigens enkel voor Nederlandse en Belgische klanten. Ben jij woonachtig in een ander land, neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.
Bestelling en levering
Alle bestellingen voor 23:00 uur worden op zoluko.nl dezelfde dag verwerkt en verzonden, met uitzondering van zondag. Bestellingen op zondag worden maandag verwerkt. Dit betekent doorgaans dat je bestelling binnen 1-2 werkdagen wordt geleverd.
Het kan natuurlijk voorkomen dat een bestelling wat vertraging oploopt. Heb je 1 werkdag na de verwachte leverdatum je bestelling nog niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Retourneren
Wanneer je niet tevreden bent over het product mag je dit binnen het wettelijke termijn van 14 dagen ruilen of retourneren. Bij Zoluko streven wij naar maximale klanttevredenheid, service en een productaanbod van hoge kwaliteit. Om die reden willen wij je verzoeken om duidelijk de reden van de retourmelding te omschrijven, zodat wij in de toekomst onze klanten nog beter kunnen voorzien van de beste service!
Let op! Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikers sporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd. De kosten voor retouren zijn voor de klant.
Wanneer je besluit het product te retourneren neem dan eerst contact met ons op. Wij zullen een retourformulier met je delen, waarna het product naar ons mag worden opgestuurd.
Zorg ervoor dat je het retourformulier meestuurt en de zending voorziet van een Track en Trace code. Een retourzending dient te zijn voorzien van Track & Trace-code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als we de retourzending hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 1 werkweek weer op je rekening staat.
Defect artikel
Heb je een defect product ontvangen? Onze oprechte excuses voor het ongemak. Graag kijken wij samen naar een passende oplossing om je zo snel mogelijk te kunnen voorzien van een vervangend product. Wij vragen hiervoor alleen nog even een bevestiging van het defect in de vorm van 1 of meerdere foto's van het product. Neem contact met ons op, zodat we gelijk voor jou aan de slag kunnen!
Vragen over je bestelling?
Heb je vragen over je bestelling? Dan kun je altijd contact met ons opnemen, ook in het weekend en buiten kantooruren